آیا باید از خرید آیفون 14 خودداری کنید؟

اکنون تنها یک ماه دیگر به آیفون 14  باقی مانده است، و اگر به این فکر می کنید که آیا باید مدل های 2022 را انتخاب کنید یا گوشی فعلی خود را نگه دارید و تا سال 2023 برای آیفون 15 منتظر بمانید ، یکی از صاحب نظران صنعت در مورد این موضوع صحبت کرده است.

اپل، به هر دلیلی، قبل از معرفی فناوری جدید وقت خود را صرف تبلیغات زیادی می‌کند، که توضیح می‌دهد که چرا در مورد حالت همیشه روشن که سال‌ها در گوشی‌های اندرویدی یک ویژگی اصلی بوده، تبلیغات زیادی وجود دارد.

به طور مشابه، در حالی که موتورولا یک تلفن دوربین 200 مگاپیکسلی معرفی کرده است و آخرین پرچمدار سری گلکسی اس سامسونگ سومین نسخه ای است که دارای سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی است، این در حالی است که است که اپل امسال تنها یک سنسور 48 مگاپیکسلی را معرفی خواهد کرد.

خرید آیفون 14
خرید آیفون 14

گوشی‌های آیفون 13 اپل یکی از بهترین دوربین‌های گوشی‌های دنیا هستند، اما مهمترین نکته این است که اپل از نظر مشخصات پر زرق و برق سریع‌ترین نیست و به همین دلیل، خرید آیفون 14 14 پرو و 14 ​​پرو مکس، حتی با طراحی جدید قرص‌دار و سوراخ‌دار و دوربین جدید 48 مگاپیکسلی‌ اپل، ممکن است برخی را تحت تأثیر قرار ندهند. خریدازان آیفون 14 را متعجب می کند که آیا در عوض باید منتظر آیفون 15 بمانند، آیفون 15 که شایعه می شود موارد بیشتری مانند پورت USB-C به جای فناوری اختصاصی لایتنینگ، احتمالاً Face ID زیر صفحه نمایش و لنز تله فوتو پریسکوپ را برای محدوده زوم بیشتر به ارمغان می آورد.

خرید آیفون 14 با دوربین 48 مگاپیکسلی

 آیفون 14 یک به روز رسانی حداقلی خواهد بود و آیفون 15 چشمگیرتر خواهد بود، و این یک دلیل قانع کننده برای صبر کردن تا سال آینده است.

مدل‌های استاندارد – آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی – حتی کمتر ارتقا یافته‌اند، زیرا احتمالاً همان طراحی، تراشه و دوربین را با انواع استاندارد فعلی حفظ می‌کنند.

علاوه بر این، خط تولید آیفون 14 می تواند گران تر از سری آیفون 13 باشد. درشهریور ماه ، زمانی که انتظار می‌رود اپل گوشی‌های جدید را در کنار ساعت‌های هوشمند جدید معرفی کند، اطلاعات بیشتری خواهیم یافت.

منبع: www.phonearena.com