خرید ایفون 14
نکاتی در مورد خرید ایفون 14

پاسخ سوالات شما در مورد خرید آیفون 14 و نکاتی که قبل از خرید ایفون 14 باید در نظر داشته باشید.

آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و 14 پرو مکس اخرین مدل از محصولات اپل می باشد که شهریور امسال معرفی و راهی بازار شده است؛ البته مشکل اصلی اینجاست که دولت اعلام کرده فعلا برنامه ای برای آیفون 14 ندارد. همین مساله باعث ایجاد شک و تردید در خرید آیفون 14 شده است؛ پس با تکلند همراه باشید تا جواب سوال آیا آیفون 14 بخریم یا خیر را با هم بررسی کنیم.

جهت بررسی و آشنایی با قابلیت های جدید ایفون 14 پرو و پرو مکس ویدیو پایین را که با زیر نویس اختصاصی تِکلند است مشاهده کنید؛ در این ویدیو اپل بصورت ساده و با مثال زیبا قابلیت های جدید ایفون 14 پرو مکس را معرفی کرده است.



رجیستری ایفون ۱۴

در حال حاضر ریجستری آیفون 14 بزرگترین مشکل است؛ و دولت هم اعلام کرده بعلت مشکلات ارزی و روابط سیاسی با آمریکا فعلا برای گوشی برنامه ای ندارد، ولی این گوشی در گمرم مد گذاری شده و می توان آن را بصورت مسافری وارد کرد.


نکته مهم در مورد ایفون مسافری

قوانین گوشی مسافری تغییر پیدا کرده طبق قانون جدید باید گوشی ایفون خودتون و که بصورت مسافری وارد کردید همون لحظه در فرودگاه ثبت کنید با شناسنامه، پاسپورت و کارت بانکی که بنام خود شما باشد.

خرید ایفون 14

هزینه رجیستری ایفون ۱۴

به طور کلی قیمت رجیستری آیفون ۱۳ و ۱۴ بین 7 تا 10 میلیون تومان است. این مبلغ دقیق نیست.

لازم به تاکید است که قیمت‌های ذکر شده تقریبی هستند و تا زمان واردات رسمی خانواده آیفون 14 به ایران بایستی منتظر هزینه قطعی رجیستری و گمرکی آن باشیم.

رجیستری ایفون ۱۴ همتا

تا زمان واردات رسمی سری 14 اپل نمی توان این گوشی را در سامانه همتا ریجستر کرد؛ ولی حداقل این است که می توانید از آیفون 14 پرو مکس خود فقط برای دو ماه استفاده کنید به این صورت که :

ابتدا از سیم کارت خود روی سیم 1 قرار داده و از آیفون 14 خود استفاده می کنید تا دوران 1 ماهه همتا تمام شود؛ بعد از گرشت یک ماه و قطع شدن آنتن دهی سیم کارت خود را روی سیم دوم گوشی قرار می دهید و برای یک ماه دیگر هم از این میوه ممنوعه اپل استفاده کنید.

تمدید رجیستری آیفون ۱۴

 گمرک اعلام کرد گوشی‌های واردشده ازطریق مسافری قاچاق نبوده اما به دلیل اینکه پرداخت حقوق و عوارض گمرکی برای مسافر امکان‌پذیر نیست، طبق روش بالا می توانند از گوشی استفاده کنند؛ همتا یک ماه دیگر ریجستری آن ها را تمدید کرده است.

ممکن است این اتفاق باز هم تکرار شود.

قیمت ایفون ۱۴ پرومکس رجیستر شده

در حال حاضر با نرخ دلار و هزنه های گمرکی اگر  ایفون ۱۴ پرومکس رجیستر شود قیمتی حدود 70 میلیون تومان برای آن را باید در نظر گرفت، اما در حال حاضر که خبری از ریجستری نیست قیمت ایفون ۱۴ پرومکس ۲۵۶ گیگ بنفش حدود 60 میلیون تومان است.

قیمت ایفون ۱۴

شما برای استعلام و مشاهده قیمت ایفون 14 می توانید روزانه با مراجعه به وب سایت فروشگاه تکلند یا از پیج اینستاگرامی تکلند از آخرین تغییرات قیمتی این گوشی مطلع شوید.


قیمت ایفون ۱۴ پرومکس رجیستر شده، قیمت ایفون ۱۴ پرو مکس بدون رجیستر یا قیمت ایفون ۱۴ پرومکس ۲۵۶ گیگ از صفحه دسته بندی اپل تکلند چک کنید.

برای خرید و مشاوره در مورد خرید ایفون 14 یا خرید گوشی موبایل با فروشگاه یا از قسمت تماس مستقیم با همکاران ما در پشتیبانی فروشگاه اینترنتی تکلند در ارتباط باشید و سوالات قبل از خرید خود را بپرسید و مشاوره بگیرید.

تــــــــــکــــلند هـــمـــیـــشــــه بروز … همیشه جدید