چرا فروشگاه تِکلند؟

 

در حال حاضر سایت های فروش اینترنتی بیشماری وجود دارند ولی چرا باید در این بین تِکلند را انتخاب کنیم؟


اصالت کالا

همانطور که می دانید اصالت کالا به خصوص کالا های دیجیتال از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که معمولا تشخیص اصالت یک کالای دیجیتال برای بسیار از افراد سخت و یا حتی غیر ممکن است. بنابراین باید از یک محل معتبر و مطمئن خرید کنید. تکلند ( موبایل افشین ) تمامی کالا ها را از منابع معتبر داخل ایران تهیه می کند. تمامی کالا ها پیش از عرضه توسط تیم فنی تِکلند از نظر اصالت بررسی شده اند و می توانید با خیال راحت کالایی با اصالت را خریداری کنید. برای اینکه خیالتان راحت باشد خوب است بدانید ما کالا هایمان را با ضمانت اصالت به فروش می رسانیم.


قیمت مناسب


فروشگاه تکلند ( موبایل افشین ) تمامی کالا ها را مستقیما از شرکت های وارد کننده تهیه می کند. از این رو قیمت تمام شده برای تکلند پایین تر بوده و از این محصول با قیمتی منصفانه تر به دست شما خواهد رسید. بنابراین می توانید مطمئن باشید محصولات را با ارزان ترین قیمت بازار خریداری می کنید.


پاسخگویی و مشاوره


تکلند همه روزه از ساعت 10 تا 1 بامداد پذیرای صدای گرم شماست. شما می توانید با تماس با ما از راهنمایی و مشاوه خرید کالا استفاده کنید. همچنین در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن پیگیری و رفع شود.


تنوع محصولات


موبایل افشین کالا های دیجیتال مانند موبایل کنسول بازی اسپیکر و لوازم جانبی را در تنوع بالایی از نظر برند، قیمت و… عرضه می کند. از این رو شما می توانید محصولات مورد نظر را از برند دلخواهتان خریداری کنید.


نشان اعتماد الکترونیک


موبایل افشین توانسته با بیش از ده سال سابقه در فروش محصولات دیجیتال نشان اعتماد الکترونیک را از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کند. از این رو می توانید با اعتماد کامل نسبت به خرید و پرداخت وجه اقدام نموده و بدون هیچگونه نگرانی کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.


ارسال سریع

شاید تاکنون از فروشگاه هایی خرید کرده باشید که محصول را هفته ها و شاید بیش از یک ماه بعد به دستتان می رسانند. اما خوشبختانه تکلند با ارسال سریع محصول شما را منتظر نمی گذارد و می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن محصولات را درب منزل تحویل بگیرید.


بررسی بی طرفانه


ما در تکلند تمامی محصولات را به صورت بی طرفانه ای بررسی می کنیم. در واقع ما تمامی مزایا و معایب یک محصول را با شما در میان می گذاریم تا بتوانید با خیال راحت و به دور از هیاهو های تبلیغاتی و با شناختی کامل، محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

 تجربه حرف اول را می زند


ما به عنوان یک فروشگاه کاملا تخصصی فعالیت خود را بصورت آنلاین با تیمی حرفه ای شروع کردیم. به جرات می توانیم بگوییم کادری مجرب در تکلند فعالیت می کند که تمام تلاشش در جهت خریدی لذت بخش برای کاربران است.


با اعتماد شما بهترین شده ایم


بیش از هزار سفارش را پردازش کرده ایم و به مقصد رساندیم.


ما یک تیم حرفه ای هستیم


گروه تکلند در حال حاضر بیش از 10 نفر نیروی انسانی دارد که تعداد زیادی از این افراد خبره و تحصیل کرده حوزه خدمات الکترونیک هستند.

ارتباط مستقیم با مدیریت تِکلند آقای افشین حاتمی کیا از طریق دایرکت اینستاگرام

تماس با ما