چگونه در آیفون و آیپد، آپلود تصاویر در آی‌کلاد را غیرفعال کنیم؟

آی‌کلاد iCloud Photos راهی عالی برای پشتیبان‌گیری یکپارچه از عکس‌های آیفون است. اگر حجم ذخیره‌سازی آی‌کلاد شما تمام شده است، در این مقاله با غیرفعال‌کردن این ویژگی همره ما باشید.

غیرفعال‌کردن پشتیبان‌گیری خودکار تصاویر در آی‌کلاد کار ساده‌ای است. شما می‌توانید بدون از‌دست‌دادن هیچ عکس یا ویدئویی ویژگی iCloud Photos را غیرفعال کنید.

غیرفعال‌کردن iCloud Photos

اول وارد بخش تنظیمات شوید.

سپس به بخش Photos بروید.

قبل از اینکه این ویژگی را غیرفعال کنیم، درباره‌ی اتفاقاتی صحبت کنیم که برای عکس‌ها و ویدئوهای شما پس از غیرفعال‌کردن iCloud Photos رخ می‌دهد.

قبل از غیرفعال‌کردن iCloud Photos، توصیه می‌کنیم به گزینه‌ی Download and Keep Originals بروید. و یک کپی با وضوح کامل از تمام عکس‌ها و ویدئوها در iCloud بگیرید.

اگر حجم کافی برای انجام این کار ندارید،عکس‌ها را از وب‌سایت iCloud دانلود کنید.

اپل یک کپی از داده‌های شما را به‌مدت ۳۰ روز نگه می‌دارد؛ پس نگران نباشید.

غیرفعال‌کردن iCloud Photos

روی گزینه‌ی iCloud Photos بزنید تا این ویژگی غیرفعال شود

اگر آیفون یا آیپد شما فضای ذخیره‌سازی ندارد و مطمئن هستید که یک نسخه‌ی پشتیبان دارید، می‌توانید گزینه‌ی Remove from iPhone را انتخاب کنید.

Google Photos جایگزینی عالی برای iCloud Photos است. خوشبختانه انتقال کل تصاویر از iCloud Photos به Google Photos بسیار ساده و با چند کلیک می‌توان آن را انجام داد.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید بوده باشد. شما میتوانید بروزترین اخبار و مقالات تکنولوژی را از پیج اینستاگرام ما دنبال کنید