پرسش‌های متداول

لطفا قبل از تماس با پشتیبانی سوالات زیر را با دقت مطالعه فرمائید.
 

خیر، پرداخت در محل در تکلند فعال نیست. ( فقط برای همشهریان عزیز)

بله،از آدرس درج شده در سایت امکان فروش حضوری فراهم است. اما قیمت سایت با فروشگاه حضوری متفاوت است.

بله، به شما اطمینان می دهیم تمامی محصولات وبسایت اورجینال هستند.

با توجه به مالیات و هزینه های جانبی فروشگاه فیزیکی قیمت خرید حضوری متفاوت است، فروشگاه تِکلند تلاش کرده با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی لذت خرید آنلاین را برای شما همراهان عزیز فراهم کند.

بله، یک لیست آنلاین از محصولات برای همکاران در نظر گرفته ایم که به صورت لحظه ای می توانید قیمت های همکاری را مشاهده فرمایید. برای درخواست از طریق واتس اپ اقدام کنید.

 

 بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است.

بله تمام گوشی های موبایل عرضه شده در فروشگاه اینترنتی تکلند شامل گارانتی رسمی 18 ماهه به همراه تضمین ریجستری می باشند.

محصولات اصلی و اورجینال هستند و از لحاظ فیزیکی در سلامت کامل هستند.

محصولات در تِکلند با دو شیوه ارسال می شوند.

ارسال فوری: ارسال فوری همان روز در در صورت پرداخت هزینه کالا بصورت کارت به کارت

ارسال یک روز کاری: مدت زمان لازم جهت آماده تاییده تراکنش های بانکی

سفارش هاصورت پس کرایه از طریق تیپاکس یا باربری ارسال می شوند.

به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین راهکار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.

شما می توانید از طریق صفحه تماس با ما درخواست خود را ثبت نمایید.

کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادات مطرح شده را بررسی می کنند .

علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین تایید یا رد می شود.

پس از بررسی موارد مطرح شده در صورت تایید ایراد کالا، وجه به حساب شما مرجوع می شود و در صورت عدم تایید و تمایل شما کالا به شما باز خواهد گشت.

وجود مغایرت باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.

بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.

تماس با ما